Gheezzzz... What I Have For U

Thursday 3 October 2013

kini ku rasa kehilangan .... :(


assalamualaikum dan salam sejahtera ...

minggu ni sememangnya minggu yang amat menyedihkan bagi aku... dan keluarga aku... malam ni... mak aku call aku... I ask her... ok ke tak... dan dia letakkan telefon... ya aku tau... ni amat berat bagi dia... well... kehilangan seorang kakak yang dia rapat dan makcik kami yang amat kami senangi.

MAKNGAH pergi buat selama2nya semalam... jam 4 pagi bak kata bapa la... kenangan usah la diduga ... aku dengan makngah sememangnya rapat sejak kecil... agak ralat juga la bila saat2 dia tenat aku tiada di samping diaa... sedangkan dia pernah menjaga aku duluuuu... meskipun hanya sekejap...

Mak Ngah ni kakak kepada mum aku... kira ramai2 auntie belah mum (2 orang je pon) dia laa yang paling paling paling aku rapat... masa kecil2 dulu aku selalu pergi rumah dorang ni... dengan harapan bermain2 ja pun... tapi apa boleh buat... masa tu cepattt sangat berlalu... sekarang aku dah terlalu jauh... jauh dari kampung dan keluarga....

seriusly aku memang rindu mak ngah... aku xdapat nak gambarkan mcmana rupa dia waktu last aku jumpa waktu raya dulu... apa lagi bila dia dah masuk wad.... abang aku cakap dia pakai TRAKEOSTOMI... cancer stage 4 kut...sebab sel kanser tu dah metatarsis (bergerak).... subahanAllah...

dah,... aku dah tak sanggup nak tulis lagi... aku memang sedih .... bayangkanlah awal2 pagi bukak phone then tulis yang mak ngah dah xdaa... sedih gla kot... menangis mcm pontianak ilang anak... mana pulak rasa ralat yang xdapat iring arwah yang banyak berjasa tu ke liang lahad... astaghfirullah al azim... kalaulah ada peluang itu :(

maka dengan itu... aku mahu sangat berjaya dalam bidang ni... bukan untuk sendiri saja... tapi nak pastikan semuaa orang bergembira dalam sihat walaupun sakit itu sebahagian daripada 5 perkara sebelum 5 perkara dan mati juga antara prinsip itu...

#AL FATIHAH

No comments:

Post a Comment

Hey! Jom Komen!!! hee :) sharing is caring what...