Gheezzzz... What I Have For U

Saturday 12 October 2013

MINAT OH MINAT

Assalamualaikum.... salam sejahtera

mengisi hari2 lapang ni aku menulis lagilah tentang aku... kenapa dengan aku? artis sangat ka aku ni? hahaha.... bergantung dengan apa yang anda fikirkan...


aku menulis kali ni bukan apa...  sekadar memotivasikan diri dan memotivasikan pembaca sekalian... mengenai minat itu

aku dilahirkan dalam keluarga yang agak hebat cara pengawalan perawakan (strict sungguh) well... aku pun terbiasa ditarbiah begitu menyebabkan aku sangat takut melakukan kesilapan dan menyusahkan orang lain bila bekerja....

apabila sampai ke sini... tempat latihan... aku xdapat nafikan ketidaksukaan aku melaksanakan kerja ini... sebab kerja ni kerja pasukan... betullah di mana2 pun kerja mesti ada teman ,,.. dan sebagainyaa....

apa2 pun aku sedang belajar untuk belajar dan mencuba untuk menjadi sesuatu selepas tamat dari latihan ini... sakit hati... yes yes yes..... huh

No comments:

Post a Comment

Hey! Jom Komen!!! hee :) sharing is caring what...