Gheezzzz... What I Have For U

Sunday 8 September 2013

Dari Jauh Ku Pohonkan Ampun MAAF :)

kaki... why must kaki? let u know after read this post! :)

macam biasa... post aku akan dimulakan dengan WELL... well well well,... hehehehe... :) macam ni kesahnya... apakah yang dikaitkan dengan kaki... kaki yang melangkah jauhhhhhh dari bumi kelahiran aku ... ohh sooo saddd :( but what to do... kehidupan mesti diteruskan,... wakakakakakak :D

dalam kehidupan diperantauan ni... benda yang paling paling paling nyawa bak kata bapak aku suatu ketika dahulu ialah MONEY!

jangan kaw boros2... kat sana xde sape... duit je yang boleh bantu

kataa bapak aku laaa... well... now aku percaya itu semua... kehidupan diperantauan bukanlah suatu perkara yang best ... hahaha... hanya yang kuat dan mampu menempuhnya saja yang berjaya ... lain2 mungkin akan kecundang....

back to the main point... kedewasaan aku diperantauan banyak ajar aku lebih... well aku dak hostel dulu... a lot of thing aku belajar dan amat berguna bila keluar di tempat sebenar kehidupan bermulaa... just nak mention... sebelum nak keluar dari kehidupan.... relakanlah diri dari segala2nya.... insyaALLAH boleh :) bye!

No comments:

Post a Comment

Hey! Jom Komen!!! hee :) sharing is caring what...