Gheezzzz... What I Have For U

Sunday 15 September 2013

Oh Exam!

assalamualaikum wbt dan salam sejahtera...

well... ini merupakan post mungkin terakhir sebelum aku menduduki exam next week... OHHH NEVESNYERR>...<

ha ha ha ha... duk hingaq mcm xpenah duq exam bak kata orang utara (maafkan saya kalau bukan begitu) .... well... adik2 yang dah lepas UPSR tu... tahniah aku ucapkan... nex adik2 PMR, SPM, dan Adik STPM sem 1 dan member2 SEM3... agak2 boleh ke tak boleh? boleh aja dong...

hari ni nak cerita tentang aku dan exam... well mcm biasalah... aku ni bukan yang jenis suka belajar tetapi ada cita - cita tinggi... mulaa2 aku sekolah dulu myb telampaulah pandai... bila dah tua naik sekolah menengah belajar agak slow... myb juga disebabkan aku ni terLEBIH belajar dulu waktu kanak2 dan suka explore benda2 yang xspatutnya...

UPSR aku pada tahun 2006... masa tu xtau pun pentingnya exam... just attend dan jawab soalan... habis jawab ntah apa la aku buat... aku anti - math dari dulu sampai sekarang... hahaha... aku xsuka mengira... Im prefer lagi BM dan BI...tapi... ALHAMDULILAH... matematik aku... UPSR - B... PMR - A ... SPM - A- dan STPM - F (akhirnya gagal) hahaha... pure mathematics kot.... admath aku pun D saja waktu SPM....

agak menyesal jugaklah xamik B. Arab dulu... well... xblajar dari sekolah rendah kan... mana tidaknya... menyesallah aku.... tapi xpaaa... rezeki ALLAH itu xkemana jika kita berusaha....

#Oleh itu adik2 sekalian... jawab soalan itu dengan tenang dan bertawakkallah... jika ada rezeki... InsyaAllah berjaya... dan percaya pada usaha yang kita lakukan... :) see YA!

p/s: doakanlah aku berjaya dalam exam next week... Im not so confident la!

No comments:

Post a Comment

Hey! Jom Komen!!! hee :) sharing is caring what...