Gheezzzz... What I Have For U

Tuesday 3 September 2013

For The Firstime

Well... entah berapa kali laaa nak buat blog... tapi i'll make sure this is the fix one... biasanya aku akan buat blogg baru sebab

1. LUPA PASSWORD

2. BOSAN

3. XTAW NAK TULEH APE...

makanya... biasanya begitu lah aku akan buat blog baru... well... sekali lagi well... apa2 pun kehidupan ni mestikena enjoy... aku bukan nak cakap apa la... this blog would be a curhat (curahan hati) hahaha...

aku sebenarnya xberminat laaa nak jadi seorang MA wanna be ni... tapi... i have too... apa boleh buat... i have no choice to choose...

insyaAllah... aku akan jadi seorang MA yang berwibawa... paksa diri ini untuk memindati benda ni...  harap2 boleh...




No comments:

Post a Comment

Hey! Jom Komen!!! hee :) sharing is caring what...